JUBAH from @bymayswardrobe

1:31 pm

Assalamualaikum.

Sementara tengah cuti sem sekarang, sementara masih banyak masa terluang (Alhamdulillah) Aku nak up pasal jubah-jubah, baju-baju, tudung-tudung yang mak aku jual kat kedai dia. Ini kiranya aku tengah mencuba nasib untuk menceburkan diri dalam business online.(InsyaAllah) Sambil2 buat side income, sementara iolls masih belajar. Sikit-sikit, lama-lama jadi bukit. Ye dak? So aku nak view sikit jubah, pakaian yang mak aku jual kat kedai dia. Kalau hampa semua berminat boleh lah pm/dm or anything, comment kat bawah ke, shout dekat box aku ke.... Ok? Haha
























Kalau berminat, PM aku kat +60134950226 (Semenanjung dan Sabah Sarawak Only)
Nak detail, check dekat IG: bymayswardrobe
I'M A TRUSTED SELLER

You Might Also Like

0 comments

Have a good day, dear. :D