BUTTON BADGE X HAPPY MARCH

12:37 am

Assalamualaikum wbt and good night everyone. 
Alhamdulillah sempat jugak nak update blog malam ni. Lately Im was so busy doing nothing (ofcourse Haha). Btw, Its second march tomorrow! Lets get excited! 😉

.
.
.
Jadi hari ni pulak nak promote button badge yang aku jual, design sendiri, buat sendiri. Kalau yang ada design sendiri nak suruh buat pun boleh. Dan yang nak suruh buat design pun InsyaAllah aku boleh buat. Kalau dah ada tema sendiri lagi senang aku nak buat kerja. Korang nak letak muka sendiri ke, girl/boy/bestfriend ke, makpak ke, tema kahwin ke, tema birthday party anak ke,nak tempah ngan aku boleh je. Harga untuk grab banyak pieces boleh nego dengan aku. (Don't worry!😚)
Contoh design:




Contoh button badge yang dah siap.

Credit: Anis Diyana

Credit: Anis Diyana


CONTOH: Haritu ada customer order, order untuk dia punya family. Sorang satu dapat, makpak dia, abang, kakak, adik, makngah, paklang, pakngah, anak sedara dia, semua dia order.





Contoh button badge design yang aku dah buat, but some of button badge design ada kawan aku yang buat. Dah letak credit dengan link dekat bawah gambor. Pergilah usha blog dia, blog dia pun lawa. Tapi dia tak jual button tau, dia buat design ja. Cantik giloss blog dia. Usha usha. Woot 😚
.
.
Alhamdulillah. Sekian sudah, promote button badge untuk entry ni. Jika berminat, do PM/DM meh, ok? Buhbai! 👾

You Might Also Like

0 comments

Have a good day, dear. :D